Naar het nieuwsoverzicht

Jaarverslag St. Anna Zorggroep 2017

De St. Anna Zorggroep heeft zich in 2017 met veel energie ingezet voor de zorg aan haar patiënten en cliënten. In het bestuursverslag over 2017, met de bijbehorende bijlages, doen we hier uitgebreid verslag van.

In het verslagjaar 2017 zijn de nodige inspanningen geleverd voor de voorgenomen fusie met het Catharina-ziekenhuis. Parallel hieraan is ervoor gekozen de eigen kracht verder te ontwikkelen. Het negatieve fusie-advies dat wij in december ontvingen, heeft ons verrast. Doordat we blijvend zijn uitgegaan van een sterk eigen profiel, hebben we mooie resultaten geboekt en hebben we een prima basis voor onze toekomt als zelfstandig algemeen ziekenhuis.

De jaarrekening laat een positief en solide beeld zien. De St. Anna Zorggroep voldoet ruimschoots aan de financiële eisen die door verschillende partijen aan ons worden gesteld. Het verslagjaar 2017 werd afgesloten met een positief resultaat van € 4,9 mln., dit is een stijging ten opzichte van verslagjaar 2016. Deze stijging is zowel toe te schrijven aan Ananz, als aan het St. Anna Ziekenhuis.

Jaarverslagen & Meerjarenbeleidsplan

Thema

• het optimaliseren van de website
  • de integratie van sociale media
  • het verzamelen en analyseren van statistieken

Lees meer in ons privacystatement.